"är huvudet dumt får kroppen lida"

Hallå!

Rubriken stämmer så jävla bra just nu alltså. Mår as dåligt idag...
Och eftersom jag vet hur mkt ni uppskattar att jag beskriver kvällens galenskaper så tänkte jag göra det nu också:
Utgång@ VIP:
stressad som ett as
svepa vin på bussen in
frysa så inihelvete
stå i kö 1h och 15 min
träffa massa människor
cider
tagga för dans
mer cider
dansa
träffa massa människor
dansa
lakritsshots
dansa
-för full
ramla ett x antal ggr
må dåligt
gnälla på Tove
må dåligt
ha sönder ett vinglas
må dåligt
tillsagd av 3 vakter att gå hem,fyllecell nästa?
frysa så inihelvete
må dåligt
gråta
taxi
sunnersta, sova!

Och så spenderades min onsdag kväll! Sova ca 4 timmar sedan stressa till skolan till halv nio och dra vidare på mässa i Sthlm. Hade en bra dag där med Tove och Sara,superfräscha och superpigga var vi där och hade det kul ändå. Sjuka sms man skickar på fyllan alltså,haha!
Har för övrigt ett svagt minne över vilka personer jag träffade igår,men hey det var kul ändå!:) Dessutom tappade jag min mobil i golvet flera gånger under kvällen, min mobil är helt amazing i mellan åt. yey!

Men ja det var ändå en bra kväll,lite smått spårad men annars bra! Vi tjejer äger alltså!
Och imorn blir det ut igen,härligt!

Men nu ska jag ta en varm dusch och sedan blir det sängen. Och ja ärligt eftersom jag inte sovit många timmar och inte kommer sova fler imorgon kväll blir det sängen vid nio om inte tidigare. Sjuuukt trött!
Men nu har jag babblaat på om massa saker så nu får det fan räcka.
Ha det bra ialf,puss puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0