cheers mate!

Hej hej!

Är sjukt trött just nu..Har nämligen precis vaknat(a).
Hade en asbra kväll igår också och för att summera det hela har jag haft en as rolig helg! Sjukt kul har jag haft!
Tack för det mina fina vänner!:)

Och för att sammanfatta kvällen igår så..ja här kommer det ialf:
föra hos Davve
öl
ölspelet
pyramiden
galna killar haha.
öl öl öl!
Bowlan
trubadur afton
tråkigt
skjuts -> Uppsala
Kalas
dansa dansa
ramla över väska (ursäkta mig men vem fan ställer en 2 meter lång väska på ett dansgolv?)
träffa B
dansa
isabelle:D
dansa
läskiga killar
beställa drink -blä!
chilla
puss av B
dansa
skjuts av Jocke
Donken
träffa B 
B följer med mig hem!
hemma ca 05.00

Och som ni ser,vad hände med att jag inte skulle dricka?:O Men äh,det blev inte lika spårat som det brukar ialf;)
Men ja ni människor,nu ska jag klä på mig stallkläder och åka ta in några hästar. orkar inte.
ha det bra ialf,puss och hej!



Jag och Johanna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0