done for tonight

Hellu!

Sitter och fryser som en galning nu och snorar ner halva huset. Har blivit sjuk nämligen! Och jag tror jag vet vem som smittat mig;) Men jag skiter i om jag har feber och näsan är helt täppt,jag ska fira nyår med mina fina vänner så det så!
Förra nyår tillbringades i soffan med hög feber och bråk med dåvarande pojkvännen 4 mil bort,och ja det här året ska nyår firas på ett helt annat sätt,mohaha! Party all night long och inget annat!:D hihi.

Har tillbringat dagen i stan med Josh. Vi fixade biljetterna inför nyår och sedan efter mkt letande så hittande jag äntligen nyårs klänningen.YES!
Köpte dessutom örhängen,lite smink och lösögonfransar. Så nu jäklar kan det bli nyår,för jag är laddad med det bästa!
tack för en underbart rolig dag,sötnos:)

Kom hem och åkte direkt till stallet,tog in två galna hästar(inklusive min egen) och pysslade lite med skruttan. Upptäckte ett sår hon hade på ena bakbenet så tog hand om det också!

Men just nu är jag jäkligt trött så ska bara chilla framför tvn ikväll och sedan sova tidigt. Vill vila helst som mkt som möjligt innan nyår,för då jäklar blir det PARTY!
Men jaa nog tjatat och nyår och hur trött jag är...och ja då har jag inte så mkt mer och säga. haha!
Men ha det bra!
Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0