don't look back

Tjingeling!

Kom för en stund hem sen från stan.Sitter nu och käkar godis,mohaha! Är helt slut i kroppen efter att ha virrat omkring bland alla människor och slantarna har bara flygit iväg!
Jag längtar faktiskt till imorgon,julklappar kom till mig! Hehe,nej men seriöst. Jag har börjat hata julen lite. Människor tar över halva stan och ränner hit och dit och man gör inget annat än käkar julmat och fikar och kollar på samma filmer som går varje år. Visst julen är mysig det tycker jag väl också,men det enda jag ser framemot nu är julklapparna,julskinkan och alladin asken. Snön börjar ta kål på mig också,gör inget annat än fryser nu för tiden.brr!
Men ialf, jag är sjukt trött och idag blir det att lägga sig tidigt för sen ska man upp till stallet imorgon bitti. Puh!
Har insläpp också imorn,it sucks!

Men men,orkar inte skriva mer nu. Ska nog gå och bjuda pappsen på lite godis,han som har så himla ont stackarn!:/ Men ha det gött,puss och hej!

 I knew it. The other person did it to. But now,you're gone.You're so gone and I dont want you anymore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0