en cider hanna. EN cider.

Hm,det blev snarare 2 cider,baccardi och öl.
Så så bra gick det avtalet. HAHA.

Men jaa kvällen igår var hur lyckad som helst. Jag hade det as kul med tjejerna hihi!:D Ni är bäst!<3
Och ja här kommer kvällen som alltid i sammanfattning:
föra hos Hanna
vin
tjejesnack
vin
träffa trevliga tjejer
nekad på Kalas
Red Room
träffa B♥
bli infixade på Kalas - min pojkvän är bäst,i know!;)
cider
dansa
dansa
dansa
cider
VIP avdelningen med Sara och Vänge pojkarna
baccardi
dansa
dansa
nattbuss med Michan!

Så jaa det hände egentligen inte så mkt galna saker igår men jag hade det jätteroligt med mina fina klasskompisar och jag är sjukt nöjd med kvällen. Inte är man bakis heller,bara jäkligt trött!!
Men jaa ikväll blir det utgång igen,om det blir Östhammar eller Uppsala får vi se.
Och en sak till,jag ska inte dricka ikväll. Det har jag bestämt,men hur kvällen sen slutar det är en annan sak;) haha.

Men nu får ni ha det så bra! Jag sak nu skynda mig iväg till stallet och sen hem och börja fixandet,för om 3 timmar ska jag sitta på en buss till Gimo! aah!

Puss och hej!




Härliga tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0