ge inte upp

Tjohej på er!

jag är skit trött. verkligen jättetrött.
Var i stallet runt fem tiden och tog in hästarna bara. Var bara tjejerna kvar ute,så det gick jättebra:) Tycker så himla synd om Bollan nu bara,ingen pysslar om henne eller rider,stackars snuttan. Tror att hon har blivit övergiven.

Aah,jag hoppas jag blir frisk snart,jag har så sjukt tråkigt här hemma!:( Och imorgon är det fredag och det skulle som alltid betytt utgång men näe inte den här fredagen. Insåg precis att det här kommer bli den första fredagen på 5 veckor som jag inte går ut på. shiiiit!
saknar baby gör jag också<3

Ialf så tittade jag på filmen Livet är en schlager idag och jag tycker den filmen är sjukt bra.Så därför lägger jag upp den fina låten hon sjunger,för den är verkligen jättefin!:) i love it!



att du är för mig som jag är där för dig..ge inte upp.
aja,puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0