gone baby gone

Okej det här är någonting jag bara måste skriva. Och det är väl det man har en blogg till för,att skriva ut ens känslor och låta annat folk få reda på vad som försigår i ens huvud egentligen?

hur svårt kan det vara och höra av sig?
varför visar man att man bryr sig så himla mkt för att sen strunta i en helt?
hur kan man skriva de sötaste smsen och sen bara sluta med det? var allt bara fejk?
bara för att "jag är din" så betyder det att inget spelar någon roll längre? nu när du ändå "har mig"?
Sometimes känns det som du inte bryr dig,som du skiter i vilket,som om du inte ens tycker om mig,att jag inte duger.
Är det bara ... du vill ha så fine,kom då.Men är det något mer emellan oss får du visa den där ömheten du en gång visat.

Jag vet inte om du förstår det,men för mig är du underbar.
du får mig att må så himla bra.
mitt hjärta slår ett extra slag varje gång jag ser dig.
för mig är du hur sexig som helst .
när jag är ute och dansar är du den enda jag egentligen vill dansa med.
jag vill bara ha dig nära mig.
när jag inte är med dig tänker jag på dig heeeela tiden.
jag är så himla kär i dig.

jag har sagt det till dig. och nu när jag äntligen gett dig chansen tänker du sumpa det då?
För jag behöver veta att jag kan lita på dig. Jag behöver veta att du finns där för mig,no matter what.
jag behöver känna den där kärleken varje dag.
Jag gav dig en chans, och jag gav mig själv en chans för kärleken. Jag är livrädd för att bli sårad igen men jag trodde du kunde ta bort den rädslan och ge mig trygghet.

Men är det något jag fått nog av så är det all skit man kan få av kärlek. Jag är trött på att bli tagen förgivet,att bli behandlad som skit.
Jag fokuserar bara på det som får mig att må bra. Och allt skit,det klarar jag mig utan. jag kan klara mig utan kärlek.jag är trött på att må dåligt,för det är det enda man gör av det till slut.
Jag gav dig en chans. jag gav dig en chans att visa att du inte är som alla andra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0