hur dum i huvudet får man vara egentligen?

Det här inlägget är riktat till en person. En person som stod mig väldigt nära förr men som nu betyder lika mkt som en näve sten. Alltså ingenting.

Jag blir så himla less på att det finns så himla störda människor i den här världen. Vissa människor har ingen respekt eller hjärna för den delen heller och behandlar andra som skit.
Den här personen har behandlat mig dåligt i ett års tid,men nu får det fan vara nog med den här skiten.
Jag vet att jag sårade dig på det hemskaste sätt man kan göra,att jag krossade ditt hjärta. Det är något av de hemskaste sakerna jag gjort i hela mitt liv. jag minns fortfarande hur tårarna strömmade ner för dina kinder:'(

Även om jag sårade dig ,och du vill få mig att känna samma smärta,samma sorg så hjälper det inte med att vara dum och elak. För redan innan jag sårade dig,mådde jag dåligt. Jag mådde inte bra för du behandlade mig som luft. Du tog mig förgivet och du lämnade mig alltid själv. Du struntade fullständigt i om jag mådde bra eller inte.
Det fanns då en person som höll mig uppe,som fick mig att skratta, som fanns där för mig.
Den personen krossade mitt hjärta och jag har kännt exakt samma smärta som dig. Jag vet hur det känns.

Men att fortfarande hålla på och försöka få mig att må dåligt,det är så jävla patetiskt så det inte är sant.
Det bevisar bara mer och mer vilken jävla idiot du är. Och jag har försökt visa dig respekt,visa att jag bryr mig och vara din vän,men nu.. Nu får det fan vara nog. Att du ska vara så jävla dum och göra allt i mitt liv ett helvete. Vad fan får du ut av det om jag får fråga?
Du har gått vidare.
Ifall jag skulle säga att jag fortfarande älskar dig,skulle du gå tillbaka till mig då? Skulle du det?
Nej,jag tror inte det.
Så vad fan ska du hålla på och bete dig som en störd jävla unge då för? 
jag hoppas du blir glad när jag säger det här,för det är väl det du vill få fram när du beter sig som du gör:
jag hatar dig.

jag älskar din syster,pappa,farmor och farfar och kusiner. Att försöka få mig att inte träffa dem,det är så jävla idiotiskt. hur dum i huvudet får man vara egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0