IDOL 2009.

Hej bloggen!
Nu har jag precis smaskat i mig lite nybakta bullar och hunnit vila lite framför tvn.
Mår faktiskt väldigt bra idag och har varit uppe nästan hela dagen,inte illa eller hur? tror det är någon som börjar bli frisk hihi:)
Och om några timmar kommer Jojjo också,så himla kul det kommer bli!:D

Men för att bli lite allvarliga nu då. Idag är det den 11 december 2009 och ikväll är det Idol final. Calle vs Erik.
Vem vinner?
Jag hejar på Erik. Jag tycker han är helt jävla fantastisk.
Jag vet att min moster älskar Calle och kommer ringa som en galning på honom,men jag kommer inte ge mig,ERIK SKA VINNA!
Och okej,Calle han är bra han med,jag älskade hans audition men that's it. För Erik... he's something special.

Men ja lägger ialf upp båda killarnas auditions för båda två var kanon bra där.
Lyssna och njut mina vänner!
Och ha en bra fredagkväll,puss och hej!
miss my baby:(




ja vad mer kan man säga? underbar kille alltså,älskar hans röst!



Okeej,Calle. Hans audition var amazing,men det är det enda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0