if I said this sucks yesterday, today this sucks even more

Hej på er friska människor!
Gissa vem som har svin flu? jo jag såklart.
Är inte det underbart bra information?
De på vårdcentralen sa: "drick mycket vatten, vila mycket och ät det du kan äta"  och tydligen får jag inte åka till stallet heller,inte överanstränga mig och ja just det, jag kommer få vara hemma hela veckan plus någon dag!
Hur underbart är inte det på en skala 1-10? typ  - 5.
nej men seriöst,jag har sjukt förbannad just nu,för jag orkar inte vara sjuk och jag dööööör av tråkighet här hemma. värdelöst.

Något som är riktigt jäkla ironiskt är att jag hela tiden gått och sagt aldrig att jag vaccinerar mig,och eftersom jag hatar sprutor så var det ett självklart nej. Och ja jag antar att jag får skylla mig själv att jag inte gjort det, för nu sitter jag ju här sjuk och eländig.

Men ja nu när jag har massa tid till att inte göra någonting så ska jag nu gå och sova lite,är äckligt trött. Kanske kolla på någon bra film,spela lite need for speed och jag har tänkt ändra designen på bloggen. Fast det får bli ett projekt att ta itu med senare;)

Men ha det bra ni! puss och hej!
dessutom,ni som är vaccinerade mot skiten hör av er,för med er kan jag ju faktiskt umgås med:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0