iväg och vidare

Hej!

Fy satan va trött jag är...Har haft en riktig jäkla dag full med äventyr.
ÅKte ju som sagt med Ninis idag till Gävle. Virrade omkring där i staden ett tag men sen beslutade vi oss för att åka till Valbo istället. Och hamna ute på vishan. Men efter några virrvarv så kom vi äntligen till fram!
Käkade på donken och insåg hur gullig dialekt de faktiskt har där uppe!:)
Efter det blev det SHOPPING..trodde jag. Men jag hittade ingenting.
Så vi begav oss hem efter att Nina fyndat lite och körde raka vägen mot Uppsala.
Och tänkte igen SHOPPING. Men jag hittade ingenting.
Så liite panik har jag nu- nyår om 3 dagar. och det enda jag har av outfiten är skor. Jäkligt bra,men ändå,vad ska jag ha på mig?!

Så ja imorgon blir det staden med Jojjo och köpa klänning/örhängen/smink och hämta ut biljetterna. Snällaste Katri la undan biljetter åt oss,lovely!:)

Men ja nu ska jag chilla framför tvn sedan blir det dusch och sedan hopp i säng!
Ska dessutom ladda ner lite ny och fräsch musik till mobilen,hihi!
Later!;)

Kommentarer
Postat av: N

Sv: Okej, har du haft henne länge? :)

2009-12-28 @ 21:39:10
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: N

Sv: Ja har haft honom i 1½ år :)

2009-12-29 @ 18:40:09
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0