jag pallar inte!

Jag pallar verkligen inte vara sjuk längre. Jag pallar inte!
haha,tänker bara tillbaka på en galen kväll på Kalas för några veckor sen när jag säger " jag pallar inte".
jag sitter nersjunken,verkligen nere, i en fotölj.
killen sitter mitt emot och Nina har precis satt sig brevid han och en annan kille.

Killen: kom och sätt dig här du också;)
Jag: näe, asså jag pallar inte!
Killen: jo men kom igen,sätt dig här brevid mig;)
Jag: asså när jag pallar inte!
Killen: aa men snälla?
Jag: nämen jag pallar verkligen inte! jag pallar inte!


haha,hur störd får man vara egentligen? och ordet "pallar" vad är det för ord egentligen? snackar man om möbler eller? hm..konstig man är alltså.

Ialf,jag är sjukt trött så jag ska vila lite framför tvn,eller typ somna? haha,näe men tänkte äta något också,det har jag inte gjort på länge.
Ha en bra torsdagkväll folk!

förresten,checka in den nya designen. ME LIKE!
saknar hjärtat!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0