Julmarknad?

Hej hej!

Ingen julmarknad blir det för mig idag ialf. Jag vaknade ju så sent,typ för en halv timme sen.. Men jag har seriöst inte varit på en julmarknad på flera år. Det har liksom bara inte blivit av. Och jag hade faktiskt tänkt och gå på den i år,men aa det blev ju som det blev.

Jag mår för övrigt bra.Lite öm i halsen och trött kropp,men annars så är det bra. Huvudvärk har jag också? undrar hur det kommer sig..Visst jag och Jojjo dela på en äppel/fläder cider(inget att rekommendera) men det är knappast något man kan bli bakis på. HAHA.
Igår så hade jag och Jojjo det ialf as roligt! Träffade på massa killar,vissa trevliga och vissa..inte så trevliga.
Bla råkade jag ut för det här:
-En kille som dansa med mig en stund och sedan förföljde oss och var as jobbig
-dansa bugg med en kille från hemmaplan,trevligt!
-dansa med en kille som tafsa en över hela kroppen,usch!
- fulla killar som typ vill hålla handen och dansa samtidigt?
- bli halft tappad på golvet av en as packad kille
-lära en engelsktalande kille som dance moves,haha!

Den bästa och dansa med var ju helt klart Jojjo! Hon och ja vettu,natti natti e det du eller jag..nana! de körde as sköna låtar på det lilla dansgolvet. Några as sköna klassiker att dansa till,alltid roligt!:) fast tryckar låtarna på slutet,come on! Bättre kan ni!;)
Ialf,lyckad kväll och hemskjutsad av två vattholma killar,trevligt trevligt!:)

Ialf så ska jag snart iväg till stallet. Tänkte att jag skulle ta hand om min lilla häst och rida lite:)
Jag kan inte fatta att det är söndag. Det är helt sjukt. 3:e advent är det också!

Men men,nu ska jag läsa lite bloggar sen dra mig vidare!
Ha det bra!


Jag ser helt mongo ut men Jojjo är as fin!
Glitter i håret hade vi också,Lucia HALLÅ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0