"lill lördag"

Hej hopp!

Är en aning stressad just nu. Ska hoppa in i duschen alldeles strax och sedan börja tagga inför kvällen. Utgång med Ninis,SnyggSara och Thai står på shemat!
Ett problem just nu är vad fan ska jag ha på mig?! jag har inte bestämt det riktigt än, men vill ha en klänning...
aja får se vad det blir!
Ninis kommer vid sju och då blir det föra med henne och sen in till stan coh möta upp de andra innan det blir VIP premiär! wiho!:D

Imorgon halv nio drar vi till Sthlm också med skolan. Får träffa baby då också,längtar!
Han har gjort nån grej med tänderna idag så han kommer säkert vara alldeles svullen och ha ont i munnen imorgon. Stackarn♥

Men nu måste jag verkligen gå. Måste packa massa saker eftersom jag inte sover hemma ikväll!
Puss puss och ha en bra onsdag kväll!

Vet att jag och tjejerna kommer ha as kul!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0