making me smile

Hejsan!

Tänkte köra en snabb uppdatering nu bara.
Sitter just nu i soffan inlindad i min rosa fleece filt med en kopp te och käkar kakor medans jag och lillbrorsan kollar på YES MAN. Är himla mysigt,och både filmen och brorsan får mig att skratta. Något som uppskattas när jag egentligen mår blä.
Ska snart dra mig till stallet och fixa lite,rida och släppa in hästar. Ikväll blir det filmkväll med Nina,det gillas!

Tandläkaren var jag hos i imorse,promenade ner i kylan med musik i öronen,ganska nice faktiskt. Hade ialf ett litet hål som ska fixas nästa vecka. Tänkte det kunde lika gärna vara bra och få det gjort innan nyår och så.
Dessutom rekommenderades det att jag skulle sluta äta godsaker och istället köra massa tandtråd,huxflux,flour och hela skiten. Eh visst tandtråd klarar jag av,men sluta med godis, NO THANKS! Nej men visst såklart ska ajg tänka på det,så ikväll kanske det blir naturgodis till filmen istället? who knows?:)

Ialf,ha en bra dag! Uppdaterar säkert senare efter stallet:)
Puss och Kram!

 I miss miss miss miss miss miss YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0