memories

Tänker tillbaka på detta år som gått.
Har hänt så himla mycket när man tänker efter.
Drar en lista av bra och dåliga saker som har hänt plus saker jag defitintivt kommer minnas.

-jag blev äntligen 18
-jag tog hål i öronen (igen)
-jag tattuerade mig
-jag krossade någons hjärta
-jag fick mitt hjärta krossat av en arab
-jag fick mitt hjärta krossat av en kurd
-jag fick nya vänner och kom andra mkt närmare
-jag förlorade andra vänner och en bästa vän
-jag partade loss som aldrig förr
-jag campade mitt i hösten
-jag åkte båt mitt i vintern


Det här året har varit som en känslomässig berg och dal bana men något som har hjälpt mig vidare och gjort mig starkare är att jag satt mig själv i första hand och bara fokuserat på saker som gör mig lycklig. Jag har allt som allt haft ett bra år,men jag vet att 2010 kommer bli tusen ggr bättre än vad 2009 varit!:)
Och jag har gjort många saker jag ångrat,men även saker jag aldrig skulle ångra för nått annat i världen.
Och det är sjukt hur saker och ting kan förändras. jag fattar inte. Ifall det fortfarande varit han ochh jag,hade det varit 2 års förlovning idag...Shiiiit!
Men ja allt förändras och det kommer det alltid göra.

Men som sagt, 2010 kommer bli ett kick ass år!
Året då jag tar studenten,året då jag kommer åka utomlands för första gången i mitt liv,året då jag fyller 19 år, året då jag flyttar hemifrån?
Hur som helst,vill jag bara säga tack till mina fina vänner som stöttat mig under allt skit som hänt detta år.
Ni är underbara och jag älskar er hur mkt som helst!
Tillsammans klarar vi allt!<3

det vara allt för mig nu,tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Malicious

Svenskapojkar Lollo! Det är de som gäller ;)

Sv; Thanks, får helt enkelt se vilken de blir när jag provar de fram och tillbaka.. :)

2009-12-31 @ 15:13:39
URL: http://bitchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0