off we go

Hej igen!

Nu sitter jag här en aning trött,glad,stressad och ja tankarna snurrar i huvudet!
Jag måste säga att jag lever ett underbart liv just nu. Alltså verkligen.

Tänkte dra igenom denna veckans planer:

onsdag:  skola mellan 8.30 till 15.30. utgång med Nina,premiär på VIP!:)

torsdag: SACO-mässa i Sthlm, borta hela dagen i princip.

fredag: skola mellan 8.45 till 16.30.Nationella? Middag på stan med Es -tjejorna och sedan utgång!:)

lördag: utsläpp av hästar 8,ridning,plugg. kvällen = utgång!:)

söndag: utsläpp av hästar 8, chill hela dagen vilket lär behövas!;)

mkt utgångar denna vecka,men äh. leva livet det är vad jag gör!:D
Men jag ska gå och sova nu för det är något som verkligen behövs.
kl. 07.05 går bussen imorn,blä! sällskap av lillebror har jag ialf:)

Men vi hörs och syns.
Sov gott sötnosar!


Simply the best!



Kommentarer
Postat av: nina

Simply the best, better than all the rest<3

2009-12-02 @ 00:09:47
Postat av: lollo

hihi!:)<3

2009-12-02 @ 17:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0