sick at this

Hallå!

sitter här alldeles själv och mår ganska piss måste jag säga. huvudvärken är tillbaka och jag är alldeles kallsvettig och yr. underbar känsla alltså. NOT!

Ialf så tittade jag nyss klart på " I hennes skor" med mamma. Jag tycker den filmen är ganska bra. Lagom mysig att titta på när man inte har något vettigt för sig. Som jag typ har haft i 4 dagar nu. inget vettigt för mig alltså.

Det är så himla värdelöst att vara sjuk. Jag har så tråkigt,och eftersom mina planer den här veckan är helt förstörda så satsar jag nu på att planera för nästa vecka. Jag LÄNGTAR verkligen till nästa vecka. Det betyder också att det är sista veckan innan jullovet,men det var inte det jag ville komma fram till.
Bara att jag planerar framåt.
Och något som är otroligt tråkigt är att idag var det planerat att jag skulle åkt bil halva natten och vid den här tipunkten förhoppningsvis stått på VIP eller Kalas och skakat rumpa och sedan åkt Mc Driven och haft en as bra kväll. Men tack vare sjuka jag så blir det inte så..Hm.
Att min pojkvän springer runt och jobbar på Kalas och ser sådär sexig ut som bara han kan göra,gör att jag verkligen vill vara ute nu! usch vad jag saknar honom.

Något jag ialf hoppas på är att träffa en sötnos på fredag. Det skulle verkligen vara roligt. Hoppas Hoppas Hoppas!!!

Men aa ja,nu räcker det för mig. Är helt slut i kroppen.
Sov gott hörni,puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0