deep troath

Tjooo....

Kan ju meddela för er som bryr sig om min hälsa att jag inte mår så bra just nu..Är sjukt jäkla bakis. Illamåendet har följt mig hela dagen och kroppen är trött som jag vet inte vad. Orkar knappt gå mellan tvn och kylskåpet.
Den här helgen måste jag säga avar en av de jobbigaste på länge. Alltså jobbiga på ett bra sätt! För jag har ju haft det riktigt kul ändå!

Fredag:
stress
föra själv(!)
fixning med Jojjo & Lilli
full buss med fulla,haha!
fullt med folk på Kalas
möta upp Sara,Tove,Jessica,Jennifer,Stina
dricka
dansa
leta efter folk
mingla,träffa sjukt mkt människor(!)
dansa
dansa
leta efter folk
dricka
dansa
leta efter folk
problem med hemgång.
dansa
lämna Sara och Tove med sina ragg
skjuts hem av Jocke & Nicke
hemma 04.00
en trevlig kväll men jobbigt med sjukt mkt människor!;)

Lördag:
buss 11.20- busshelvetet åker förbi!
sammanträffande(Li!)
skjuts av Michans M&M
möta upp Katri,Marina,Hanna,Kaisu,Niklas
buss 2 timmar
se hus + 2 bilar i brand. (en hemsk syn!!) usch:'(
båt,2 hemska timmar
båten gungar
illamående så det räcker och blir över
en person på toa,två på sofforna och tre i baren.
jag och Katri överlever illamåendet together!
ÅLAND!
personer börjar vakna till liv.
sjunga för Katri
drinkar
fulla killar över allt.
svensk kille som snackar danska med en
drinkar
2 timmar på buss,vilket jäkla drag!
öl
Staden.
taxi
VIP
cider
checka in killarna
dansa
hålla koll på folk
dansa
cider
bråk
gråt
snälla vakter
problem
cider
chill
3 personer utslängda
3 personer kvar
dansa
bli bjuden till efterfester
blod, jag skär upp fingret på mina nitar på shortsen.
dansa
flörta
dansa
ömma fötter
skjutsa hem av Jocke
hemma 04.00
en väldigt händelserik dag! Mkt trubbel men dagen hade sina fina stunder då allt var tipp topp!:)

ja det var helgen i varenda liten detalj,nästan!;)
idag så har jag bara sovit,tagit hand om skruttan och degat i soffan. Kollat på filmen Bolt har jag också gjort. Fy fan va kul den är,hihi!
Ial,nu så ska jag resten av kvällen ligga i soffan under min rosa filt och smaska i mig center och kolla på project runway och sedan en film,innan det blir sängen. Sjukt seeeeeg!
Hoppas ni andra haft en bra helg!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0