sweetie

Hej hej!

Ville bara slänga in ett inlägg för dagen innan jag sedan tillbringar kvällen framför tv:n. Ugly Betty och Desperate snart!
ska hinna duscha innan det också..hiho.

har haft en jättebra dag,hade svenska och vi tjejer var as duktiga tycker jag,sedan blev det sömnad men där gjorde jag absolut ingenting..hm får försöka ta igen det imorgon!
Har istället haft massa mys med pojken och hört honom spela piano nu! underbart fint!:)
Missade anslutningsbussen bara och det gjorde att lillebrorsan fick åka själv hem eftersom jag tog en senare buss. men men imorn åker vi ialf tillsammans då båda börjar halv nio! äckligt tidigt.usch.

Och varför har det blivit så jäkla kallt för? höll på att frysa ihjäl på vägen hem också,värmen i bussen funkade inte. härligt!
Dessutom en sak till: min mobil håller på att verkligen fucka ur. alkltså nu är det allvar här people. Det är hack i Mp3-grejen så just nu måste man hålla i telefonen på ett stört jävla sätt annars funkar bara en höllur. Alltså jag orkar inte,om min mobil fuckar ur,kommer jag inte och överleva. Jag måste ha musik. Jag bara måste.

Men nog om det. Nu ska jag hoppa in i duschen!
Ha det bra,puss och hej!

btw,jag köpte ett par högklackade pumps idag. Skit fina och jättebekväma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0