this christmas

Hej hej!

Fy fan va kallt det är idag! Håller på och fryser ihjäl ju!! Brrr!
Vaknade vid tio idag och chillade lite hemma innan jag åkte till stallet vid halv tolv.
Har nu varit hemma ett tag och kollat på film med lillebrorsan. Vi såg en film kallad " this christmas" och my baby boy Chris Brown var med i den! Blev väldigt förvånad,trodde inte han höll på med skådespeleri men aa tydligen så gör han det! Så ja jag har den senaste timmen suttit och dreglat över honom,haha!;)

Pratade med Hanno nyss och planerade utgång med henne nästa vecka! Hon fyller år nästa lördag också. Vad fan ska man köpa då? Hon fyller ju 19 den sötnöten. 19 år!! Aja..får försöka klura ut något med Katri imorgon...
Och imorgon är det nyår!!! Helt ofattbart!
Längtar ialf,kommer bli en hur bra dag och natt som helst!:D

Och ja senare ikväll kommer Ninis,hon ska hjälpa mig färga håret och sen efter det blir det filmmys med godis!
Fun fun:)
Skulle vilja sola också men vet inte om jag hinner..

Men men,later people!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0