this sucks

Något som är jäkligt värdelöst är att vara sjuk. Det är sjukt tråkigt och värdelöst helt enkelt.
Imorse(eller ja klockan var ca ett men ändå!:P) så tog det mig en halvtimme att bara komma upp ur sängen.Gjorde ont överallt.
Och jag har för övrigt haft en sjukt tråkig dag hemma,kollat på film och sovit typ. Vid halv fem lyckades jag med hjälp av mamma ta mig till stallet och fixa där och ta in hästarna. Blev as trött av det och har nu hjärtklappning vilket är lite jobbigt...
Imorgon är det onsdag och det betyder ingen skola. Lite tråkigt,har missat massa sömnadstimmar redan..Men men.
Imorgon är det en väldigt speciell dag! Ser verkligen fram mot det,sjuuukt spännande!:) 

Men jaa det var lite av det jag hade att säga idag. Nu ska jag vila en stund,senare blir det Ugly Betty och Desparete!
Kommentera gärna och underhåll stackars lilla mig!

Ha det bra,puss puss!


Kommentarer
Postat av: NIna

men lollo nu ´vet ju alla:(

2009-12-08 @ 21:40:54
Postat av: lollo

sorry! visste inte att jag inte fick säga:( om det är till nån hjälp har jag inte haft så många besökare idag så det är inte många som sett det!

sorry gumsan!:(

2009-12-08 @ 22:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0