Tonight is really gonna be a good night!

Heej!

Jag har faktiskt en riktigt jäkla bra känsla i kroppen och jag tror faktiskt att kvällen kommer bli galet rolig!:)

Ialf så var jag i stallet och fixade lite,men red inte. Det blåste så himla mkt och jag pallade inte sitta på Bollan när hon skuttar fram och tillbaka för minsta lilla. Det blir liksom inte så mkt ridning utan bara spring och språng! haha.
Så istället blev det lite pyssel och fixning av henne istället. Bus häst!

Har också min faster och mina små kusiner Moa och Alva här. Sjukt mysigt med småtjejerna här,de är så gulliga!:)
Ska strax hoppa in i duschen också.. Jojjo kommer om några timmar och då blir det förkrök och fixning. Sedan bär det av mot staden,möta upp Tove och Sara och sedan blir det party all night long!
Fyllechaffis har man också,underbart!;)

Men nu ni,ska jag gå och käka lite pepparkakor och dricka julmust med kusinerna en liten stund.
Ha en bra fredag och forsatt trevlig jul!
Puss & Kram!

Vi ses i dimman;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0