totaly off

hallå!
Borde egentligen ligga och sova,men var tvungen att gå upp och ringa och sjukanmäla mig. varför måste man göra det innan kl. tolv? säg någon som är sjuk som går upp tolv liksom?
aja spelar roll.
Ialf så sitter jag nu och kollar på sjunde himlen. jag tyckte den serien var asbra när jag var mindre. Nu? äh jag vet inte,den funkar:)
Men ialf jag insåg hur jäkligt fula frisyrer man hade på 90-talet! asså seriöst hur tänkte mode världen egentligen?
Bjuder på en bild på Simon i serien så ni förstår vad jag menar:

jaa bilden talar ju för sig själv..kolla in frillan!
uppfluffat längst upp och rakat på sidan..
sexy? NOT at all!

Men nu ska jag käka lite frulle,eller ja slänga in en paj i mikron, same shit? jag orkar inte göra någonting,inte ens plocka fram och tillbaka saker ur kylen. Men ialf,nu blir det paj,vatten,värktabletter och en bra film sen slocknar nog jag för ett par timmar.
Ha en bra dag ni andra!:)
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0