untill you give me an answer

Helluba!

Skrev igår om hur planer ändras och så. Och mina dagar lyckas alltid ändra sig bara sådär,helt utan förvarning.
Hade planerat en filmkväll med Ninis men blev istället biomys med Tove och hennes lillebror Petter. Vi såg Luftslottet som sprängdes och den var sjukt bra.
Det var ju sista delen i Stieg Larssons roman. Tidigare delar är ju Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden. Diggar alla filmerna rejält. De är hemska,självklart,men det är något med de som...aa jag vet inte,men de är bra.
Riktigt trevlig kväll i staden har jag haft ialf:)

Är sjukt trött också om någon ville veta. Imorgon är dagens planer återigen en resa till staden men istället julshopping och storhandling med mammi. Så ja det jag ville komma med det var att jag måste upp tidigt och fixa stallet.Typ 9-10 lär jag åka dit?

Och just det. Pappsen har fått bältros. Han har jätteont stackarn.Men hans mediciner verkar störda,för han blir helt koko av dem,man vet aldrig om han skrattar eller gråter. Oftast skrattar han av någon sjuk anledning. Just nu så sover han som ett litet barn i fotöljen ialf. Och det är också en anledning till att jag drog upp allt snack om shopping imorn,eftersom han har den skiten måste jag följa med mamma istället för honom. Men det blir nog kul,förhoppningsvis blir det lunch på Cupido hihi;)

Men nu ska jag hoppa i säng,är som sagt ganska trött. Bra känsla i kroppen har jag ändå,riktigt bra. Kanske börjar känna julstämning så här lagom inför dan före julafton?
Aja,spelar roll. Jag får ialf gå och sova med en bra känsla i kroppen. Det är jag nöjd över,sen ger jag fan i och ta reda på varför.
Men ska sluta babbla. Hörs imorn antagligen!
Natti Natti!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0