vad händer det för skit idag då?

Rubrik citerad från Masjävlar, skön film det är alltså!

Ialf,nu snart bär det av till Uppsala. Ska köpa några sista julklappar och hänga med Tove:)
Sen får vi se vad som händer,jag hoppas på det bästa,men ja annars bär det väl bara hem sen för att gå till tandläkaren.
Stallet fixade jag i morse så det slipper jag tänka på ialf.

Men nu ska jag slänga på mig lite skit i ansiktet,parfymera ner mig och sedan springa till bussen och kanske ta något som gör att det ryker från munnen även fast det inte är kallt. Ja tyvärr men ciggen har återigen hamnat i mina fickor. Han fick mig att sluta och han fick mig att börja. Precis som den andra killen.

Men nu drar jag,tjingis!


Do you want me?
Come and get me.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh har du filmen masjävlar? kan jag få låna den isf???<3

2009-12-21 @ 12:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0