Im letting go.Im letting go.We're only friends.

Om mindre än en minut är det Kalle Anka. Kom igen,TAGGA!
Haha.

Fick ett sms nyss.
Om jag ska vara helt ärlig så känns det faktiskt ganska skönt. Slippa alla bekymmer. För om det något jag inte vill ha i mitt liv så är det problem. Och jag antar att jag slipper det nu?
Ialf så känner jag mig glad. Glad för att få svar. Glad för att han faktiskt inte är som alla andra,han ger en ett ärligt svar.
Hur som helst,nu ska jag ha en riktigt kick as jul!
Julklappar,massa mat,släktingar,fika 5 ggr om dagen,utgångar,eckerö  m.m. Jag ska gå tillbaka till hur det var innan,alkohol i mängder, fina vänner vid ens sida och ingen annan än sig själv och tänka på.
Jaa det här måste ju nästan vara en uppenbarelse bara det i mitt liv?
Aaa ja.
Säger det igen.
GOD JUL!:)


As bra låt som stämmer pretty good just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0