we stick together

Det är knasigt att man kan vakna en dag och föreställa sig exakt hur den kommer bli,för att sen bli chockad när allt inte blir som man tänkt sig. Idag var det så, men det var bara roliga och bra saker som förändrade dagens planer: t.ex så..
-umgicks jag inte bara med Tove idag utan med SnyggSara också:)
-tandläkaren blev flyttad,tills imorgon
-jag stannade kvar i stan några extra timmar
 
Så idag har jag alltså hängt i affären med T&S och hämtat andan lite på Wayne's med en kop varm choklad. Mys!
Jag köpte ialf de sista juklapparna och ett par ursnygga,alltså jag menar verkligen URSNYGGA skor,som jag ha på nyår.Det fanns bara 2 par kvar,så självklart var jag tvungen att köpa de just idag!
Även ett par örhängen från Bik Bok ska bli mina,de blev det inte idag,men snart så och även de ska användas på nyår. Nu är det bara klänningen som saknas. Hmm,får se om jag hittar någon snygg,fanns en på bik bok också,den skulle vara helt underbar och ha. verkligen underbar. Men men,vi får se vad som händer i mellandags rea kaoset!;)

Men nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp te och geisha choklad och slå på en bra film.
Puss och kram!

och förresten,missa inte bilder från sista fikan med klassen och lärarna i torsdags,säger bara vilken fika det blev!
all credit till Jossan,hon som är fotografen;)



Åsni hugger in på skumtomtarna!


Helvetes Ikea påsar,SPYR på dem!! Steffies design ialf.


Jossan fina kakor!:)


Michans after eight kladdkaka,yummie!

Åsas cup cakes! mums mums!


Lyckad bild haha! de bästa man kan ha!<3

Steff och Karin mitt i fikat!

Sist men inte minst,våra kära mentorer. Min är "mitt i naturen" killen som står i mitten. Mats Strand,hur härlig person helst!





Kommentarer
Postat av: Lisa Welin

Vilken häftig IKEA klänning, och vilka mumsiga muffins :) är det bara karamellfärg i glasyren till pepparkakorna eller ? :)

2009-12-25 @ 18:49:53
URL: http://lawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0