WHAT A HELL?!

god morgon!

Först och främst,när ska livet sluta vara så oförutsägbart?
Förstår inte hur saker och ting kan förändras bara sådär.
Vaknade idag,en aning trött och seg men ändå humöret på topp.
Sätter mig vid datan..Och genast är man chockad/arg/ledsen och hela köret.
Så himla..nej trodde inte något som det här inte skulle hända.

Har inte mkt mer och säga faktiskt. Förutom att min pappa just nu sitter och garvar ihjäl sig åt professor Gadget filmen. Snacka om dålig humor.
Och just det, även om dagen började som den gjorde så ska kvällen/natten bli hur bäst som helst!
Det ska den verkligen bli,för allt som allt, det blir 2010 ffs!

Men ja nu ska jag skriva personligt brev och sedan skicka mail lite här och var.
Sen blir det stallet och rida,om bara snöstormen kunde ge med sig! hm, får se hur det blir med det.
Men men.
Later!



 ♥

haha,sjuk bild I know. Men bjuder på den.
Det slog mig faktikt nyss att när detta foto togs var det midsommar. Och nu händer det här på nyår. Varför ska alla matcha in hemska och jobbiga saker på högtider?
Visserligen hör jag till den gruppen "alla" men ändå..
fuck this.



Kommentarer
Postat av: Malicious

Hjälp mig välja nyårsoutfit, kika i bloggen :)

2009-12-31 @ 14:38:57
URL: http://bitchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0