what the fuck?

Hej hej!

Vi kör inget babbel om humör/mående det är ingen idé. Idag är det ialf 4:e advent,bara och tända fjärde ljuset right away! Att det är julafton på torsdag(och inte onsdag som jag trodde) det är sjukt det också!
Ni som har handlat alla julklappar,grattis! Tyvärr tillhör inte jag den duktiga gruppen,har sjukt många kvar och handla. Och hemlig tomte? paniik över det nu också.

Ialf så tänkte jag dra helgens händelser ifall det är någon som bryr sig;)

fredag:
avslutning i skolan,Kung Henry var där för och lätta upp stämningen inför julen. I LIKE DAARKNESS! Roligaste var ju "skäggiga damen". Måste säga det bara,hur underbara kompisar har man inte som får en att skratta när man mår som sämst?
Drog på stan med Sara,Marina,Hanna och Katri en liten stund. Kom hem med ett par svarta shorts med nitar,ur snygga armband och några fräscha hårnålar.
Sen blev det stallet en kort kort stund,hem, tele med Sara en stund,sen springa och möta Tove vid bussen,sen kom Ninis och då blev det föra. Vin,öl och cider i mängder - utgång på Kalas alltså! Träffade Ida också,det var kul!:) och ja massa andra personer också,trevligt trevligt! Var en bra kväll men det kunde ju ha kännts bättre i hjärtat,men som sagt alkohol löser inga problem men det gör fan inte mjölk heller!

lördag:
upp vid 16.00,stallet en snabbis, fixning inför en resa till stan- cancelled,samtal med Nina,förberedelser inför en kväll i bilen-cancelled, tråk i över 2 timmar, tele med Sara, sen vid 23.00 iväg till Jojjo - sleep over! Blev massa massa prat,chokladbollar,coca cola,rädda Nicke Nyfikens kväll med cigg och ja sen massa prat igen!

Det var nog det senaste. Får se ifall det händer något ikväll. Filmkväll någon?
Ialf så ska jag nu dra mig mot stallet och rida,vilket jag inte gjort på evigheter.
Hej och hå. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0