White night och Lucia vaka @ Kalas

Hej hej!

Nu sitter jag här,en aning trött(?) och har precis målat naglarna..RÖDA. Och ikväll blir det RÖDA läppar. Seeeeexxyy!

Ialf så blev det ingen kina mat,men det blir istället utgång! Och det gör väl inte så mkt eller? fast kina är ju jäkligt gott alltså.. Men hur som helst ut ikväll med Joshie och vi ska dansa dansa dansa! Inge alkohol. Jag har ju precis blivit frisk så jaa,man måste ju ta det lugnt på den fronten ialf. Men är sjuuukt taggad!!
Jag har varit hemma hela veckan och jag har haft så himla tråkigt,men nu.. nu ni! Ikväll ska jag äntligen ut! Ska bli så roligt:)

Men hej hopp,ska åka till Jojjo om en timme för det sista fixet(lockar blir det ikväll!) och sminket. Så I better get going here!
Men ha en bra lördagskväll.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0