you're everything I need and more

Hej bloggen!

Läget idag är okej. Gick upp extra tidigt idag för att åka till skolan och fixa med projektarbete.Gick inte så bra, missade 2 försenade bussar,skjuts av mamma till stan,frysskador på bilen,förseningar och ja det tog 2 timmar för mig och ta mig till skolan. Lyckat!
Dessutom fixade jag ingenting på projektarbete.
Fick ialf klar uppgiften på svenskan och sen sydde jag lite på min klänning och det kommer nog bli klar imorgon,yey!
Myste med bejbi gjorde jag också. Hihi,lovely!

Mitt problem igår med broddarna är nu fixat.Försökte idag igen och fick i alla åtta,STOLT! Nu kan man vara lugn så att hästen inte ramlar och bryter benet. nice! Men vill fortfarande ha snowpads,kommer inte kunna rida annars...
Tänkte också idag när jag pulsade i snö på väg till stallet,hur jäkla underbart det är att galoppera i djup snö,vill rida nu!

Ialf så kommer resten av kvällen bestå av massa plugg. Har prov imorn,projektplan att lämna in, och engelska uppsats att skriva. Kommer självklart inte göra allt idag men lite ialf. Dessutom ska jag hinna kolla på Ugly Betty och bränna skiva tills imorgon då det blir röja i bilen med Nina och galen utgång på Kalas. American pie tema!;)

Men ska nu slänga i mig lite middag!
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0