Catch me if you can

Blir en kort liten snabb uppdatering nu!
Har precis kommit hem från stallet och smällt i mig mat, och nu blir det plugg igen!
får se om jag hinner kolla på mina favoritprogram,tror jag får dissa de helt alltså. Men whatever,får kolla på de en annan dag.

Jag har ialf en en sjukt bra vecka framför mig.Den kommer bli den bästa veckan på hela året tror jag och den kommer bli kick ass.fy fan vad taggad jag är!!! Ialf det här är alla veckans planer:

V.46

måndag: Enda lektion inställd,typ "ledig". Sy mellan typ 10 och 13 i skolan, sedan Gimo och tjejmiddag med tjejerna i klassen,dricka rosé och snacka skit hela kvällen, ev. sleep over.


tisdag:
Bakis? Mentorsamtal hela dagen = typ  "ledig". Samtal med Mats vid 12 sen träning inför modevisningen.

onsdag: "Beep test" på Styrka & Kondition (bara en vanlig skoldag helt enkelt)


torsdag: 
ÖPPET HUS i skolan = modevisning!!!!:D


fredag: MY B-DAY! skola mellan 8.30 - 16.00,sen hem och sedan UTGÅNG!:D


lördag:
Fest hos mig! nanana!:D


söndag:
Bakis som ett jävla as hela dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0