constantly laughing

Hej hej!

Idag har det varit en sån där dag då man är flummig och inte vet vad man själv håller på med. Så brukar förresten alla onsdagar vara i mitt liv.
Dagen började ialf med styrka & kondition och där snackade vi om kost och hann inte träna så mycket,lite tråkigt sådär..men körde ialf på de 40 min vi fick träna på,dreglade över killar gjorde jag också,Sara var dock inte där så vi kunde inte göra det tillsammans,men men!

På sömnaden testade jag klänningen och den satt väldigt bra,inte alls många ändringar. Ska sy mer på fredag,yeah!
Skulle arbetat med projektplanen på hålan idag men slutatde med att jag och Marinis satt och dreglade över killar istället och garvade sönder oss när vi hittade "Hello Kitty" kalsonger. Bibliotekarien kollade lite snett på oss ,men wtf!;D

Imorgon blir det att åka in "tidigt" typ till 10 och köpa rött läppstift och lösögonfransar. Tänkte testa de i helgen om det blir något fest,frågan är blir det nån? Jag kommer se så damn hot i det,tänk er röda läppar,snygga ögonfransar,en kort klänning med high heels till och med min nya hårfärg kommer det bli..skitbra helt enkelt. För er som missat det,på fredag blir jag brunett!;)

Men nu ska jag slänga mig på sängen och försöka plugga samtidigt som jag ska kolla på vänner och smaska i mig vindruvor.
puss puss!



Nämen vad säger ni killar? ett par sånna här som håller paketet på plats skulle väl inte vara helt fel? xD

hahahaha,asså va faan. dör av garv här alltså! xD


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0