don't just stand there.

ohej ja.
känner mig väldigt trött och uppspelt nu och jäkligt stressad. men jag ska försöka sova ialf även om jag vet att det inte kommer gå så bra.
Men något jag kommit på bara sådär är att jag inte vill vara singel. Ialf inte nu,det skulle vara skönt att ha någon att mysa med i höst/vinter mörkret.
Och ja som Josh sa förra helgen,satsa på honom,just go for it! Och ja. Jag hade världens chans idag,men jag sumpade det som vanligt. Jag suger på att ragga helt enkelt. Sånt är det killar ska göra tycker jag.

Nu blev det plötsligt mkt kärlekssnack här men ja även om jag vill ha någon sexy boy att mysa med så är det jäkligt skönt och vara singel. Helt fucking jävla underbart ibland.
Och en sak till: det finns ta me fan snygga killar överallt!!;) och jag klagar inte!

Men nu ska måste jag sova,ska stressa ihjäl mig imorgon. BTW kan någon släppa in 4 galna ston och en valack  som är supersöt men jäkligt koko i huvudet imorgon åt mig? snälla?(a)

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0