Härligt!

Hej igen!

Blir en liten uppdatering innan jag hoppar in i duschen. Ska om några timmar till Jojjo,aså jag måste säga att jag sjukt jäkla taggad! Sån himla härlig känsla i kroppen jag har just nu,ni skulle bara veta!

Ialf så red jag en stund på lill skruttan och det gick bra även om hon var livrädd för allt och alla. At vi träffade på ett rådjur också blev ju så mkt bättre. hehe,ironisk.
Dessutom blir det inte bara utgång för mig i ikväll utan för andra stall tjejor också,tänk om vi ses!;O haha.

Middag har jag fått i mig nu och efter en timmes letande efter kvällen outfit har jag nu bestämt det också. Skönt!
Kommer bli awesome!
Allt känns awesome och jag tror att kvällen kommer bli helt amazing!
Men nog för mig nu,dags för att starta fixandet!
HIHI:)

ha en bra lördagkväll allihopa!:)


VIP med tjejerna och några andra;)


Asså seriöst haha..som man ser ut!
Finfina Tove right next to me<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0