"hej puss"

Hej,hehe!

Om någon undrar hur jag mår psykiskt så mår jag väldigt bra!
Om någon undrar hur jag mår fysiskt, så är jag sjukt trött. och jag har upptäckt massa blåmärken på benen,hur fick jag dem?:P

Dagen har varit väldigt nice.har inte hänt så mkt men ja det har varit nice ändå. Tog på mig för lite kläder kände jag och höll på att frysa ihjäl på vägen hem,brrr!

Asså jag insåg nu att egentligen har jag inget bra att säga idag. Inget vettigt ialf.
Så ja det får räcka nu helt enkelt.
Ha det bra och puss!

just nu känns det riktigt jäkla bra:)

btw,pappsen håller på att sluta röka. Han är så duktig,han har hållt sig i 3 dagar nu. you can do this dad!:)
om bara man själv kunde vara så duktig..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0