hell no

Tja!
Sitter just nu och käkar panpizza,nyttigt va? har precis kommit hem från skolan/stallet och ja jag är vrålhungirg så det är det väl ganska logiskt att jag äter just nu haha. Förutom det så är jag är jag trött,stressad och har huvudvärk. Har haft en riktigt jäkla mongo dag i skolan, och just nu skulle det vara bra och man kunde stanna tiden ett tag och bara andas lite.

Något som det alltid är inför en modevisning,är kaos. Något som just nu inte är lämpligt,men när man inte har någon färdigbygd catwalk,funkande musik och modeller som bangar ur och organisera saker går åt helvete så slutar det oftast med att det blri kaos. Är jäkligt stressad och imorgon är det modevisning och vi har knappt  funkande musik och modeller och påklädare har börjat banga. asså vad fan är det här?! och det känns som att allt ska organiseras av mig och Tove,men ja som tur är så vi ett asbra team så det funkar ju,men det är så mkt att göra!!!

Något som ialf är postitivt med denna dag är att beep testet gick hyfsat bra. Förra gången sprang jag till level 3 och denna gång sprang jag till level 5. Oj oj! fast jag fick värsta krampen i magen så om jag inte fått det hade jag säkert sprungit mycket mer hihi:)

Men ja nu ska jag göra en skiva med musik(ifall att musiken försvinner)och sen ska jag ta en varmdusch och stretcha lite,sträckte en muskel idag också. Men ja sen ska jag sega framför Grey's anatomy och sen blir det sängen!

ha det bra ni andra,puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0