help me

Jag är en aning stressad just nu och det är inte lite heller.
det är plugg/rester,nationella prov,kaos inför modevisningen,få klänningen färdigsydd,födelsedag,fest,beep test och ja massa saker på en gång.

Men just nu är mitt stora problem beep testet imorgon. Egentligen får jag skylla mig själv att jag inte sprungit någonting och att jag fortfarande röker. damn!

Men nu ska jag hoppa in i duschen och försöka slappna av framför tv:n en liten stund. Next up: Ugly Betty och Desperate!
Ha det bra,puss puss!

vill skriva om så mkt mer saker som är så jobbigt roliga men jag känner att jag verkligen inte har tid med det nu! skriver om det så småningom!

2 DAGAR KVAR!

insett att jag har ganska långt hår ändå!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0