hey brownie

Hejsan Svejsan.

Idag så är det en sån dag då jag är på galet humör,är både glad och nere. låter bra eller hur?
hade en astråkig religionslektion idag och efter det så vart det lite roligare,hade möte inför modevisningen och de kläder jag ska gå i är så damn hot att jag döör! som ni märker är jag jäkligt nöjd över detta;)

och ja efter det så käka vi lunch och drog till Ikea och ner på stan och ja sen så hade vi styrka och kondtion och då blev Hassan vår vikarie och  ni som inte förstår vem Hassan är,så är det en galen gammal "föredetta" boxare som kör stenhårt med en och som är jäkligt läskig vissa ggr fast ändå snäll. men mest läskig.
Men ja vi hade han och vi körde ett ganska hårt pass i gymmet och nu så här på kvällen så skakar vissa av mina muskler för att de är så trötta. Puh.

Ikväll så blir det en lugn kväll framför tv:n. Jag är sjukt trött efter veckan som varit och ikväll så skulle jag färga mitt hår så därför böev det bästa att stanna hemma en kväll som denna.
Jag sitter ialf här just nu som en brunett,yey! :)
Vi använde 2 hårförpackningar men eftersom mitt hår är så tjockt,långt och ja allt så blev det inte så bra i topparna. Så ska färga det igen imorgon,men ändå,det är ändå så damn hot!
jag måste ärligt säga att visst blondiner har mer kul,men brunetter,sååå hett;)

Men ja just nu så väntar jag på att Idol ska börja igen,sjuuukt bra Erik var idag. Resa var helt amazing hon med. Vilken är eran favorit ikväll?

Ska snart dra mig iväg till soffan igen,känner att jag kommer somna snart..usch.
Drar ialf en hiss/diss lista innan jag drar.
Puss och hej på er ialf!

Hiss

- min nya hårfärg
- chips
- Idol Erik
- min fina häst
- mina fina vänner
- min säng
- snygga killar
- helg

Diss

- mensvärk
- undersökningar
- snygga killar som inte "make a move"
- mina tygskor
- finnar
- inget fredagsmys
- dåligt/kallt väder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0