hold up

Hej.
Tänkte bara göra en snabb uppdatering innan kvällens tv-tittande börjar.
Red barbacka på skruttan,gick inte så bra hon hade liiite för mkt energi i kroppen och det regnade vilket var as tråkigt.
Jag funderar även på om jag verkligen gör rätt. Jag ville det iförgår, igår, och jag ville det idag.
Men nu känns det som..ja vad känns det som?
jag är livrädd. Jag är rädd för att låta någon komma nära,ta chansen att bli sårad och hoppas på kärlek igen. Det här är sjukt stort för mig. Inuti mig är det kaos,mitt hjärta ligger i tusen bitar,någon måste bara ha det tålamodet att ta upp varje bit och bygga ihop det igen.
men att veta hur du känner för mig känns underbart.det gör det verkligen♥

btw,jag älskar mitt hår. det är brunt och långt. i love it!
Ialf,ha det bra,puss och hej!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0