I can do this!

Tänkte bara uppdatera lite snabbt för det kommer förmodligen inte bli något babbel här på någon dag/dagar.

Sitter just nu i skolan och organiserar inför modevisningen med Marinis och Svettis. Börjar bli äckligt jäkla nervös,och om 1,5 timme är det sista genrepet inför halva skolan och det känns ju..kul?

Men wtf,det är 3:e året jag gör det här,jag kan det här. I CAN DO THIS!
Spelar roll om jag ikväll springer ut med en sko och kläderna halvt påklädda?;)

Aja,nu ska jag iväg igen och ha en liten lektion och klassråd innan vi kör. Middag blir det på Cupido förresten,MUMS!
Men ha det bra,puss och hej!

btw, snygging killen gick precis förbi,grr!
HAHA.


jag är laddad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0