Im stupid but I can't lie. I need you.

Hej hej.

Nu sitter jag här nyduschad och jag var för en stund sen iväg och solade. så jäkla skönt det var,höll på att somna haha! på torsdag är det dags igen.
Haft en ganska bra dag i skolan,gjorde inget speciellt på svenskan och på sömnaden så började jag sy på klänningen,och imorgon kan jag nog testa den,yes!

Var även i stallet idag och det gick ju som det gick. Nya hästen "Bus" pajade grinden till islänningarna, när jag skulle släppa in dem,så han släppte lös dem också,vilket resulterade med skrik,sparkar och åtta störda hästar springandes omkring i mörkret. Great!

Nu så ska jag ialf hoppa iväg och käka lite middag och kolla på Ugly Betty och Desperate!
Puss och kram!

your my body guard♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0