im to sexy for this club so sexy,yeah

Ja ni, här sitter jag och diggar Sugarbabes- Get sexy. Ganska bra låt att tagga inför kvällen med inte sant?
Ialf så har jag haft en helt okej dag i skolan. religion,god lunch(!),shopping,engelska NP muntliga och sömnad stod på shemat. Fick panik över att jag hade engelska NP men fina Marina fanns ju vid min sida så det gick ju bra ändå,fast helt okej kändes det ju inte:/
Blev lite för mycket röka idag också så känner att jag får försöka att inte feströka så mkt ikväll:/

Men jaa nu om någon timme eller mer så kommer Ninis och då blir det föra med henne och snack som vanligt.
Funderar på att bli jäkligt full ikväll,jag behöver det känner jag. Dansa bort alla problem,fy fan vad SKÖNT!
Bytt skor har jag gjort i sista sekund också,lämnar de nya pumpsen hemma,mina fötter dör i dem och aldrig att jag klarar en hel natt i dem. Never.

Nu så är ialf lösögonfransarna på,sminkning oh fixning blir det snart,har fortfarande inte helt bestämt vad jag ska ha på mig,aah:O Men men löser väl sig snart, målning av naglar ska det också bli..

Så jag har har mkt att fixa nu innan Ninis kommer. Men det enda jag kan säga nu är att ha en sjukt bra partyfredag eller härligt fredagsmys!
Puss Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0