LYCKLIG!

Hej hej!

Idag är det den sista november och jag måste säga att jag mår sjukt jäkla bra! Alltså jag tror jag inte har mått så här bra på flera flera månader...

Hade två lektioner i idag och de var inte sådär jätteroliga men jag träffade ialf baby och ja vad ska man säga? underbar är vad han är helt enkelt!♥
synd att jag ska vara så taskig bara..

Jag tror ialf att Bollan kände på sig att jag var glad idag för ridningen gick asbra idag! Alltså hon gick sjukt bra och även om vi red på volten bara så var hon underbart pigg och glad. Fina volter och galopper blev det också! Aaah, helt otroligt alltså!:)

Men aa ja,nu ska jag käka lite middag, är sjukt hungrig! Och sedan funderar jag på om jag ska ändra designen här..har tröttnat på den nu. Ni med kanske?
aja får se vad som händer;)

ha det bra ialf, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0