make me better

Tjabba Tjena Hallååå!

Onsdag är det idag och det betydde 4 timmars sömnad,1 timmes prat om arbetsmiljö och sömning engelska lektion.
Jag tyckte jag var duktig och klä på mig imorse men jag höll på att frysa ihjäl idag också, på bussen hem. Somnade gjorde jag också,skönt!

Något som är väldigt störande just nu är att min mobil börjar fucka ur. Alltså verkligen. Just nu är det bara volymen till mp3n som muppar sig men det är sjukt störande,meningen med att lyssna på musik på bussen är väl för att slippa höra alla andra snacka och bussen gnissla. Just nu så hörs knappt musiken och då har jag på högsta..Suck!

En uppdatering på djurfonten kan vi ju också ta med:
hästen- älskar att skita ner sig i leran och rullar sig VARJE dag och det börjar bli oerhört tröttsamt. behöver dessutom en medryttare.
katten- är sjuk! ligger insvept i en fleecetröja nu och hostar hela tiden.stackarn..

Ialf så har jag inte mkt och berätta förutom att jag mår väldigt bra. Alltså sjukt bra. Bättre än jag gjort på flera månader. hihi:)

Men nu ska jag ta en varm dusch och sedan slappa framför tvn med lite té och scones..mm!
och förbereda mig inför engelska skriftliga NP imorgon!:O
Ha det bra,puss puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0