Oh yeah!

Tjena! what up?

Idag så har jag hunnit göra en hel del. För att sammanfatta vad jag gjort fram tills nu:
- varit i stallet och ridit m.m
- solat
- dushat
- färgat håret again

Så det är ganska mkt tycker jag. Tyvärr har det inte blivit något plugg än men det kommer. Hinner nog göra klart något innan kvällen börjar. Och på tal om det, vad fan händer ikväll?
Skulle vilja festa,men har inte så mkt dricka,skulle även vilja mysa med vänner men hallå rymdstation vänskap? skulle även vilja åka in till stan och bara röja i en bil hela natten men med vilken bil,vilka människor?

Aja,får se vad som händer. Kommer säkert sluta med att jag sitter och pluggar hela kvällen. Egentligen behöver jag göra det väldigt jäkla mycket men..nej. jag kan bara inte sitta inne hela kvällen inte själv ialf.

men jag är jävligt hunrig just nu så ska gå coh kolla vad som finns hemma.Tror jag har pizza kvar från igår kanske? mums!
Lägger upp bilder på mig och nya hårfärgen lite senare!
Puss och Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0