out of control out of control out of control

Tjo!

Sitter här nu med bara 5 timmars sömn bakom mig. Somnade vid 4,sova 3 timmar,upp vid 7 och fodra hästar,åka hem,sova 2 timmar,sen upp igen och släppa ut hästar,och sedan hem igen.
Är sjukt hungrig just nu btw.

Gårdagen var ialf jäkligt rolig men ändå jäkligt störd.Jag drack för mycket om man säger så.
Så vad hände igår egentligen? jo allt detta:
föra hos mig
mycket vin
mycket cider
inga folk på bussen in
mer vin
mer cider
Donken
gå långt i höga klackar
mer cider
KALAS.NU
träffa Perra och Donny (ninas friends) 
mer cider 
snygg bartender
träffa mer killar
söta Linus
mer cider
strul med kille nr 1. (Perra)
VIP med Linus
flört med Linus
dricka champagne?
springa iväg efter nina
skaka rumpa
vimmel
dansa mer
Isabelle:D
strul med kille nr.2(Donny)
träffa B.
dansa dansa
strul med kille nr.3 (no idea)
dansa mer
strul med kille nr 4. (no idea)
göra B arg/ledsen
dansa mer
mer cider(!)
dansa
strul
göra B arg,/edsen
tjafs med B
kyss med B. wiie!
hem hem hem!

Nu blev det kanske lite för personligt men jag skiter i det. Ialf idag. Jag vet inte vad jag själv håller på med så... Ska ialf aldrig mer dricka så mycket,igår var verkligen ett bakslag av av vad fylla egentligen gör med en. usch.

Nu ska jag käka lite och bara sova och slappa framför tvn,slå på en bra film och bara vara. Försöka hantera bakfyllan någorlunda bra.
Men vi hörs senare;)
puss och hej!


brunett så hett!



Kommentarer
Postat av: Anonym

seriöst vi är skit heta!!!:D vårahårfärger är ju nästan identiska:D

2009-11-21 @ 16:08:06
Postat av: Lollo

ja lätt att vi är!;) hehe ja de är faktiskt det!

2009-11-21 @ 18:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0