pain in the ass

Hallå!

Nu siter jag här alldeles trött,varm och ja trött igen.
Har haft en lite jobbig dag bakom mig, engelska nationella på morgonen,gick apdåligt,fattade ingenting och blev precis klar innan tiden gick ut,puh!
Dessutom hade vi lång rast och sen efter det så hade vi mode och ja det säger ju allt. Eftersom jag är sjukt less på ikeakassar så slutade det med att jag släppte allt och kollade på roliga klipp på youtube med Sara istället och tröstade lilla Marina.

Och sen blev det ner på stan med klasskompisarna och kikade i affärer och testade hit och dit. Hade såklart inga pengar men dreglade över några snygga tröjor på HM jag vill ha, åhh!

Sen var det bara hem och ta hand om hästen och släppa in galningarna och sedan hem. Denna kväll har då bara spenderats vid datan,känns inte bra då jag egentligen behöver plugga..Men är så skönt at inte göra någonting över huvudtaget,bara vara liksom.

Men ska mysa lite med kissen och sen sova tror jag. Sovmorgon imorn och det är underbart!
Utgång fredag och lördag blir det också,lovely!

Men ha det bra och puss!







 kollade på detta med Sara, fy fan va kuuul! haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0