palla

Läget?

huvudvärken är still going strong här ialf.
Har i nu läget haft en skön dag hemma och ja mormor,morfar moster och lill kusin kom över och det var kul ändå:)
Blev stallet runt fyra tiden,och ja det gick inge bra och rida. Jag mådde illa,det var mörkt och blött och lillponnyn var osammarbetsvillig. så ja det var inge kul helt enkelt.
Och nu så sitter jag här och försöker skriva NP talet men jag det går bara inte. Hata nationella!

usch vad den här veckan kommer bli jobbig,känner jag. men får försöka sikta framåt,helgen kommer bli röj!:D
Men jaa nu ska jag försöka skriva den här NP skiten och sedan blir det sängen. är sjukt trööött!

puss på er!
bilder från fredags kommer nu!!!!


red room!


SnyggSara och jag


Jag Calle Tove :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0